mandag 10. juli 2017

Hvor kan jeg spille Padel eller Padeltennis

Padelbaner i Norge januar 2021

Godt nyttår til alle norske Padel spillere! Året er 2021 og det kommer stadig nye planer og nye padelbaner på kartet.

En liten oppdatering siden sist👌

Og så har vi sikkert glemt noen. Men det er lov å sier i fra om du vet noe😀

Vi håper selvsagt at vi i Norge blir kvitt Covi-19 så raskt som mulig, slik vi kan benytte alle disse flotte anleggene uten restriksjoner, og at vi kan begynner med Padel-turneringer igjen 😀🎾




Hvor kan jeg spille Padel eller Padeltennis

Norge har virkelig tatt av, når vi ser på antall nye padel baner. 

Vi hadde en oppdatering i Oktober 2019, men nå et år etter har det skytt helt i været!

Se oversikten her fra 2019: Padelbaner i Norge 


Status på antall padel baner i Norge akkurat nå har jeg ikke, men se under for noen av de jeg vet om eller som er på tegnebrettet.  


Til alle nye og rutinerte padel  spillere så er det hyggelig å kunne si følgende:

Cork Padel racketer får du kun kjøpt hos Padelsport.no eller Cork Padel Norway




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I vårt første innlegg skrev jeg at Padel eller Padeltennis er en ganske ny sport i Norge og at vi derfor dessverre ikke har fått så mange baner enda. Men jeg vet om tre steder hvor det kan spilles. Ta kontakt for eventuelt medlemskap eller leie av bane. 
Jeg har vært så heldig å få spilt flere gange hos A.C.E i Askim og det kan jeg virkelig anbefale.Dette er stedet hvor du virkelig kan utfolde deg med for eksempel Padel, squash, klatrevegg, og en haug med trenings-maskiner.  

A.c.e Racket og treningssenter   (Region Indre Østfold, Askim)   

Hvor kan jeg spille Padel eller Padeltennis
     

Fornebupadel   (Region, Oslo)





   
Har du eller kjenner du noen som har planer om å etablere padelbaner i Norge og ønsker å komme på lista, er det bare å ta kontakt.

Lykke til videre med Padel


3 kommentarer:

  1. God morgen;
    Jeg vil ikke være lenge, jeg heter CORRINE BURIERE fra Belgia, 73 år gammel. Jeg kontakter deg for et humanitært prosjekt. Min nåværende fysiske situasjon tillater meg ikke å gjennomføre prosjektet jeg planlegger å gjøre. Jeg vil stille deg de økonomiske midlene til å gjøre det, fordi når vi dør, tar vi ikke noe materielt materiale. Jeg vil være glad for å få svar fra deg fordi jeg, for for oppmerksom før jeg tar denne avgjørelsen, har bedt mye til skaperen om å henvise meg til sønnen hans som kan utføre dette oppdraget.
    Bli med på min private e-postadresse for mer informasjon: corrineburiere@yahoo.fr

    SvarSlett
  2. Padel city Tjuvholmen åpner snart i Oslo Sentrum :) www.padelcity.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Patrick! Vi gleder oss veldig og skal nok få tatt oss en tur!

      Slett

Cork Padel Norway på tur til Letohallen!

 Fantastisk padel tur til Letohallen Team Cork Padel på tur til @interpadel_letohallen Fantastisk sted Absolutt verdt turen. Anbefales på d...