mandag 13. november 2017

Siste sjans!!

NM i Padel

Nå går påmeldingsfristen til NM i Padel arrangert av Smaalenene Padel klubb snart ut og vi har fortsatt plass til flere par. Fristen er onsdag 15 november og kampoppsett vil bli presentert der etter. Selv om du kanskje ikke har spilt så lenge, er det bare å melde seg på. Dette blir en opplevelse med god stemning og engasjerte padelspillere.

En liten oppdatering på Star Vie Metheora. Denne padelracketen er en absolutt drøm å spille med og jeg angre ikke på at jeg kjøpte den. Jeg er selvsagt inhabil og mine utsagn er ikke en fullverdig test. Da trenger vi større brede på testgruppen og spesifikke test mål og en test utført over tid. Jeg håper at det etterhvert vil blir utført noen gode og pålitelige "best i test" tester av padelracketer, som ikke er "kjøpt" av en leverandør eller selger av testvinneren.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Cork Padel Norway på tur til Letohallen!

 Fantastisk padel tur til Letohallen Team Cork Padel på tur til @interpadel_letohallen Fantastisk sted Absolutt verdt turen. Anbefales på d...